هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

هتل لارا هادریانوس آنتالیا، یکی از منحصر بفردترین هتل های پنج ستاره است. این هتل در Ornekkoy لارا در پنج کیلومتری مرکز شهر در جایگاهی مناسب و نزدیک به مراکز تفریحی و کلاب‌ و رستوران ها و ساحل لارا بنا شده است. مسافت هتل تا فرودگاه، نه کیلومتر و به مرکز شهر یازده کیلومتر، تخمین زده شده است. 

هتل لارا هادریانوس آنتالیا با ارائه تمامی امکانات رفاهی و ورزشی، با حضور پرسنل آموزش دیده بصورت 24 ساعته با قیمتی مناسب، میزبان میهمانان تور آنتالیا هستند. همچنین با ایجاد اقامتگاهی آرام و دلنشین برای مسافران عزیز تور آنتالیا، سفری به یاد ماندنی را فراهم میکند.

از امکانات ارائه شده در هتل لارا هادریانوس آنتالیا میتوان  " سرویس 24 ساعته، اتاق های شیک با تمامی امکانات که شامل ۱۳۲ اتاق با ۳۳۰ تخت، ۲۰ اتاق برای مسافران غیرسیگاری تور آنتالیا، ۱۲۰ اتاق استاندارد و ۱۲ آپارتمان که رو به دریا و یا استخر هتل قرار گرفته اند کهاکثر اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی هستند را نام برد. همچنین TV(ماهواره)، رستوران ( با رائه بهترین غذاهای بین المللی و انواع کباب، ماهی و غذاهای گریل شده برای میهمانان تور آنتالیابصورت سلف سرویس)، کافی شاپ ( با متنوع ترین نوشیدنی های تازه) در کنار استخر، اینترنت با سرعت بالا، استخر ( رو باز و سرپوشیده) و جکوزی ، ماساژ، سرسره های آبی، بازی‌های کامپیوتری، زمین بازی کودکان، بیلیارد، تنیس،  دارت و ورزش‌ های آبی، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدن سازی، سالن جلسات و صندوق امانات و ... " را شامل میشود. میهمانان عزیز تور آنتالیاسفر خاطره انگیزی را در این هتل خواهند داشت.

 

 

هتل هیل ساید سو آنتالیا

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هیل ساید سو می باشد که در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است. هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای ۲۹۰ اتاق لوکس که بالکن اختصاصی با چشم انداز فوق العاده برای هر اتاق که مسافران تور آنتالیا بتوانند از منظره زیبا لذت ببرند و همچنین اینترنت پر سرعت و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت یک بار این سرویس های خواب تعویض می شود. اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مسافرانی که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد. این هتل دارای ۶ رستوران با غذاهای متنوع مدیترانه ای، ژاپنی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت مخصوص مسافران تور آنتالیا ,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی… که در اختیار مسافران تور آنتالیامی باشد.

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

 تور آنتالیا آبان 95 

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95 

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: